I NEED A DRUMMER BOY

2012-03-15 @ 20:41:00

Haha vad jag blir irriterad!! Skrev ett jättelångt inlägg och så RÅKAR jag trycka på en jäkla flik uppe i internetrutan så jag trycks bort från bloggen. Och nu orkar jag absolut inte skriva om allting. Kort och gott, både jag och Adam är sjuka och det var inte alls kul att jobba idag & även skjuta upp en massa saker som skulle gjorts. Suck pust och stön. Mår lite bättre i halsen men är fortfarande sjukt frusen och öm i kroppen. Vi får väl se om det blir Latin Jam och fika med Sara imorgon, I hope so!

Kan inte bestämma mig om de vita byxorna. Har ju dem redan i grönt men vill även ha dem i grått. Vitt är kanske inte den mest praktiska färgen på byxor om man heter Sara Sköld haha ;) Men som sagt, de är läskigt snygga! Vita eller mörkgrå?


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0