I'M ALIVE

2012-03-17 @ 11:05:33

Hej på er. Blivit lite kass uppdatering men det är inte så konstigt när jag stack till doktorn igår och fick reda på att jag har halsfluss. Jag stod inte ut en sekund till och ringde fastän de egentligen inte tog emot någon mer. De var så snälla och sa att jag kunde komma, och jag var där på 5 minuter! Nu blir det antibiotika i 10 dagar till. Hur många gånger är det tänkt att jag ska gå på pencillin? Kommer vara immun snart för tusan? Adam har också halsfluss så vi båda ligger hemma som små sjuklingar haha. Tur att vädret är dåligt idag iallafall, annars hade jag blivit galen. Nu ska jag kolla vidare på OC och dricka pepsi max :)

LOVE / Sariis




Fotspår ♥
Postat av: michaela

I liked that outfit! :) <33

2012-03-18 @ 21:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0