KAOS I VARDAGEN

2012-03-28 @ 17:22:19

uuh vad jobbigt det är när rummet städas och ser ut som ett bombnedslag en dag senare. varför sara? får ta och städa upp det efter att ha suttit här en stund. ska göra fint och städa bland mitt smink, kolla i högskolekataloger, skriva ner månadens kostnader, rensa datorn och även min iPhone på bilder. om jag lyckas med allt detta idag så är jag grymt nöjd när jag somnar!

dagens slitna sara knappt smink runt ögonen och hemskt hår (med tanke på adams ruffspillande igår)

gröna byxor /gina tricot
boots /replay
spetslinne /cubus
halsduk /MQ
skinnjacka /gina tricot
mobilväska /aj lajk




Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Fin är du!! <3

2012-03-28 @ 19:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0