LOVING LIFE

2012-03-27 @ 20:08:31

hej!

igår sprang & gick malin och jag i 2 timmar! sjukt duktiga var vi, stolt över oss :)

sen var jag hemma med henne & michaela och myste samtidigt som vi kollade på shrek haha.

idag har jag varit på stan hela dagen med sara och det har varit helt underbart! vi satt uppe på bibblans "kant" och solade medans vi åt lunch. sen gick vi och shoppade & fikade. jag älskar mitt liv och mina vänner! snart kommer baby hit och då blir det mys :) köpte förresten dessa gröna byxorna jag har på bilden fast i persikofärg idag, sjukt nice när man är brun! pussis










Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Vad skönt det ser ut!

Hur länge sprang ni ungefär? O hur långt var det ungefär tror du? :)

2012-03-27 @ 22:38:16
Postat av: sara

visst gör det! jag har ingen aning om hur långt eller hur länge vi sprang tyvärr, måste skaffa en stegräknare och ta tiden nästa gång haha :/

2012-03-28 @ 17:27:27
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0