MYS x 2

2012-03-01 @ 10:58:10

Evelina hade gjort en potatis&tomat&fetaost-paj som var sjukligt god! Jag köpte med mig fikan vilket blev saffranssemlor från regnbågen. Efter en mysig stund hos Eve gick jag upp till stan för att umgås lite med Sara. Vi gick i en massa affärer och blev kära i kläder och en massa saker. Usch fy och blä på att inte få shoppa hur mycket man vill. Vi tog oss även en varsin god smoothie på Hello, rekommenderas starkt ;)

Igår kväll tränade jag, duschade, käkade och sen stack jag för att hämta upp Adam efter träningen. Vi var hemma hos honom en stund & kollade Landskampen, Sverige vann weey :) Är inte helt insatt i fotbollsvärlden men man får väl försöka för killens skull (: Nu ska jag in till stan med Anna, vi ska kika in hennes nya lägenhet! :) Spännande ska det bli!










Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0