WHINE ME UNTIL I OVERDOSE

2012-03-05 @ 00:06:36





god natt allihop! michaela gick precis hem efter en liten pratstund här hemma hos mig :) hih. har jobbat 07.55-17.00 idag, därav den usla uppdateringen. efter jobbet stack jag hem snabbt & bytte om för att sedan köra hem till adam :) vi åt pizza, kollade tv och wallander. lagom mysig och seg söndagskväll för de allra tröttaste. och imorgon blir det några timmars jobb i caféet, fick byta tid eftersom folk är sjuka till höger och vänster. fy och blä på alla smittor som yr omkring på jobbet just nu haha! jag har förresten hittat den perfekta bilden på hur jag vill att min hårfärg ska bli på tisdag :D ska till salongen & bli fin var det tänkt. dock blir det någon annan än zarah som tar hand om mig denna gången, men de är så himla duktiga allihop att det inte gör något :) nu ska jag hoppa ner i min gosiga nerbäddade säng. blir lite roligare update imorgon :) sov gott på er!


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

Kan du inte visa bilden som du hittat på den hårfärg du vill ha? Eller vill du att det ska bli en överraskning för oss imorgon? ;)

2012-03-05 @ 16:12:46
URL: http://metrobloggen.se/17ar127kg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0