FOOTLOOSE

2012-05-03 @ 23:01:03

Fick bli lite jobb idag 10.30-15 i caféet idag. Synd på det underbara vädret bara så var ganska bitter haha.

Efter jobbet cyklade jag hem och bytte om till träningskläder och sen blev det 8 km ute i solen med Michaela, helt underbart! Om vädret håller imorgon med så kör jag en morgonrunda som är ännu längre. HOPPAS! När vi kom hem stack vi till Maxi för att köpa jordgubbar & choklad, sen slängde vi oss i sängen för att kolla på Footloose :) Sjukt bra film så den rekommenderar jag verkligen, det finns dock två versioner och vi såg på den senaste. Ska kolla den gamla en vacker dag med för att se om den är lika bra :) Nu väntar sängen, ska upp tidigt och göra en massa saker hihi.

LOVE / S






Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Menar du 8 km löpning då eller? Guud va duktiga isf! Hur lång tid tog det för er? :) vore roligt att vet på ett ungefär så att man kan jämföra sig lite trots att man inte ska jämföra sig alltför mkt med andra ;) hihi!

2012-05-04 @ 09:13:29
Postat av: Malin

Kan säga att den gamla filmen är riktigt härlig=) Charmig med Kevin Bacon i huvudrollen. Älskar låten som är themesonG=)

2012-05-05 @ 15:18:36
Postat av: sara

sv sanna; vi sprang 4 km och gick 4 km :) ingen av oss hade fickor på kläderna eftersom det var stört varmt ute så tog aldrig tiden. om jag springer imorgon så kan jag kanske ta tiden.

sv malin; okej låter ju jättebra, ska ta och kolla den då! :)

2012-05-06 @ 22:55:52
URL: http://justloveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0