i Adams kök

2012-05-19 @ 07:40:14


god morgon på er! blev en lika stressig dag igår som de andra dagarna har varit. jobbade och sen var jag en snabbis i stan. när jag kom hem var Michaela och jag ute på en pw i 45 minuter :) det är den tredje denna veckan fast de andra två gångerna har vi gått i en timme. får bli så eftersom jag inte hinner träna något annat denna veckan. 6 dagars jobb tar upp en hel del tid :(

sitter i Adams kök nu och äter frukost för snart bär det av till jobbet igen.

igår åkte jag motorcykel för första gången i mitt liv, haha adam tog min oskuld och jag tog hans vad det gäller att skjutsa tjejer :) det var underbart och vädret var toppen.

skriver mer sen.
LOVE / S


Fotspår ♥
Postat av: michaela

Najs, vill också åka! (a) <3

2012-05-19 @ 14:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0