ÖSTRA STRANDEN

2012-05-22 @ 00:24:44

Hej!

Har haft så mycket roligt för mig på sistone även fast jag jobbat så bloggen har blivit lidande som vanligt.

Jobbade till 9 igår kväll och sedan kom Adam till mig. Vi var ute och gick och hade det mys. Idag har vi grillat fläskfilé med potatiskroketter, bearnaisesås och pepparsås. Så hela dagen har spenderats i trädgården i solstolarna, trötta har vi varit!

När Adam hade åkt till träningen gick jag ut och powerwalkade i 1 timme och 10 minuter :) UNDERBARA VÄDER!

Ikväll var Michaela, Adam, Jimmy och jag på Östra Stranden & spelade minigolf på Japan. Blev en varsin glass nere på stranden med innan vi stack hem :) Pojkarna skulle jobba tidigt imorgon bitti. Ber till gud att vädret blir såhär bra hela sommaren för då kommer det bli en massa myskvällar! Fler bilder från helgen kommer imorgon.

LOVE / S




Fotspår ♥
Postat av: michaela

åh fler sånna här mysiga kvällar tack!! :D <3

2012-05-22 @ 00:49:39
Postat av: sariis

yes sir! det blir massa såna här, i promise <3 :)

2012-05-22 @ 10:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0