REEBOK EASYTONE

2012-05-08 @ 11:14:29


Fick ett sms om att mina älsklingar hade kommit på posten igår så var snabb med att hämta ut dem! Nu är det bara att testa och se om det blir någon skillnad ;)


Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Fungerar skorna bra? Vill fortfarande att du ska lägga upp ett träningsschema över veckan/månaden ;) hihi!



NU har jag startat min blogg men den är inte så bra än för jag skrev precis första inlägget från min mobil och det fungerade sådär :p Men jag hoppas att du kan gå in och kolla lite då och då och kommentera (gärna första inlägget där jag har en fråga om min startvikt, målvikt och mina läsares längd och vikt, vore jättesnällt eftersom jag ser upp till sig och strävar efter att få en likadan kropp som dig och då vore det bra att veta din vikt på ett ungefär :) Har ju inte många läsare så är typ bara jag som ser det ;) Annars får du gärna maila mig för det känns som det skulle hjälpa mig mkt i min resa mot min målvikt).



Oj lång kommentar men är bara spänd inför allt det nya med bloggen! Hoppas att du orkar läsa igenom ;)

2012-05-14 @ 23:14:34
URL: http://sannastraininsane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0