SARA SVARAR

2012-05-30 @ 23:51:36

jennifer om SHOPPING SOM SATAN:
finns klänningen i andra färger? :)

sv; den fanns i mörkblå men tror inte det finns några kvar nu.

Anonym om SHOPPING SOM SATAN:
Vad kostar shortsen? Och hur är storlekarna ?:)

sv; please-shortsen kostade 999 kr från början men det var halva priset jag betalade. one teaspoon kostade 699 kr. har small på pleaseshortsen & size 8 på one teaspoon vilket också motsvarar S. de är normala men stretchiga och de sitter som en smäck :)

Anonym om BRACELET:
Jag skulle behöva lite tips! Mina kompisar tar studenten i år.. Så undrar om du kan tipsa mig om studentpresenter? Sen undrar jag fall du sett någon snygg klänning som man kan ha på deras student!:) (läste att du varit i stan nyligen så tänkte fall du sett något!) :)
Tack i förhand:)

sv; hur nära står du dina vänner som tar studenten är min fråga tillbaka :) om du känner dem väl så är alltid ett smycke roligt att få, finns mycket härliga sommarsmycken på presentbodarna i stan. sen är alltid en klassiker att köpa shot/drink/vinglas etc. finns jättefina som jag fick av min bästa väns föräldrar när jag själv tog studenten! sagaform är ett himla bra märke med roliga prylar om du vill gå glasvägen :)
de flesta affärerna har fina sommarklänningar nu, beror på hur enkel eller dyr den ska vara :)

Petra om SHOPPING SOM SATAN:
Va kostar sjalen och klänningen?:) skit snyggt allt!!:D

sv; sjalen kostade 249 kr och klänningen 899 kr fast det var rea på båda :)

Louise om SMYGTITT PÅ SHOPPINGEN:
Sjukt snygga shorts! :) Vore roligt att se alla kläder på med, får en bättre blick för hur det ser ut då! ;)

sv; tack så mycket, det kommer så fort jag har tid! :)

Louise om SHOPPINGLIST:
Du måste visa vad du köpt sen! Du har ju så himla snygg stil! Får mycket inspo av dig! :)

sv; tack! glad jag blir :)


Fotspår ♥
Postat av: Maria

Du måste verkligen vara pytteliten om du kan ha small på one teaspoon-shortsen :o jag provade dem för ett tag sen o hade mycket större strl o jag tycker ändå inte att jag är speciellt stor. Shiit, vad väger du egentligen? 50-55 kg eller? Liten är du iaf! ;) (menar det positivt)! Har du small på alla dina kläder? O vilken strl har du på de ljusrosa byxorna (de är från gina va?)? :)

2012-06-01 @ 11:17:59
URL: http://http://maicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0