UNDERBARA SOMMARVÄDER

2012-05-02 @ 20:29:05

 

Hej på er allihop :)


Har haft fulla dagar sedan valborg så därför blir det lite tomt på bloggen. I måndags var Michaela & jag på Bulls hela kvällen och firade valborg :) Sedan hämtade Adam upp mig halv 12 och jag sov hos honom.


Stack hem från honom tidigt igår för att sola och göra mig iordning. Kl 2 stack Michaela, Jimmy och jag till Sannarp för att kolla på Adams match, duktig babe :) Det var helt underbart väder och vi gick från Sannarp in till stan när vi skulle hem. Man kan inte vara annat än vara lycklig när det är sånt här väder! På kvällen kom Adam och vi grillade med mamma & pappa :) Sen blev det en promenad och massa mys till Vänner.


Imorse åt vi frukost på altanen i solen och sen solade vi innan jag skulle sticka till jobbet. Skulle träffat Sara ikväll men hon kunde inte så jag cyklade hela vägen hem till Adam istället hihi :D Nu ska vi glo på Vänner (hoppas jag) och det är tack vare att han är i duschen som jag är snäll och skriver ett inlägg haha ;)


 


Fotspår ♥
Postat av: michaela

UNDERBART!! <3

2012-05-03 @ 09:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0