FALLING TO PIECES

2012-10-24 @ 15:35:13

Hejsan!

Känner just nu att jag drunknar i plugget och jag sitter och pillar på min iPhone hela tiden för att undvika läsandet. Inte riktigt OK när man vet att det är så mycket som ska in i huvudet! Får bli en liten pw i de fina höstfärgerna för jag klarar inte att fortsätta utan paus. Får ångest av att jag inte rört på mig än idag, även fast Adam och jag var ute igår i nästan två timmar! Haha, anledningen till detta var att vi gick halvt vilse och sen fick ta världens omväg för att inte sjunka ner i all geggamojja.

Nåväl, imorgon blir det även afro så det är ju alltid något! Ska bli himla kuuul, älskar att dansa :)

Inget nytt roligt som hänt? Jo, i söndags låg jag och sov i Michaelas knä och hon satt och pratade på om allt mellan himmel och jord (minns ju tyvärr inte vad hon sa eftersom jag somnade stup i kvarten).

- Det är bara så himla svårt att släcka dom ljusen.
- Men kan han inte släcka ljusen med skägget?
- VA? vad säger du sara? sover du?
- Nej jag är vaken. (det var jag ju självklart INTE! hahaha)

Nej på med tightsen och skorna och iväg.




Fotspår ♥
Postat av: michaela

hahaha du och ditt skägg-talk ;) <3

2012-10-28 @ 14:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0