HÖSTEN ÄR HÄR

2012-10-10 @ 12:45:31

och jag är sjuk, jävligt gött ellerr? missade grupparbetet idag och tänk om jag inte kommer kunna gå på seminariet imorgon. då får jag en uppgift som säkerligen är tusen gånger jobbigare än ett seminarie, så jag ska försöka kurera mig så gott det går! sängen och vänner på tv får det bli.

en underbar sak med att det är kallt är att jag får använda alla mina jackor. har massor och jag älskar dem! man kan väl säga att jag älskar jackor, väskor och skor haha. det tråkiga är att det kommer vara FÖR kallt snart och då blir det bara jobbigt för även om man har en varm jacka fryser man om resten av kroppen..



Fotspår ♥
Postat av: Michaela

Vi kanske ska investera i en varsin overall?;) <3

2012-10-12 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0