VA VA VOOM

2012-10-08 @ 22:24:00

hej alla! känns som att jag skriver förlåt hela tiden för att jag är dålig på att uppdatera .. adam säger jämt till mig att sluta säga förlåt för allt så SÅ, FÖRLÅT! nu har jag sagt mitt sista förlåt här på bloggen och sen får det komma inlägg efter vad jag vill och har tid med :) nå, vad har jag missat att berätta för er? en jäkla massa kan jag ju säga redan nu haha.

men skolan går bra, mycket plugg bara och det tar lite tid att sätta sig in i studietekniken. förra helgen var jag i Tallinn på en 3dagarspersonalfest med maxi, typ världens bästa resa ever! vi hade så sjukt kul, 66 pers från maxi som hade ett fullspäckat schema både dag & natt haha. bilder från den helgen kommer, dock inte ikväll! denna helgen hade michaela och jimmy inflyttningsfest så vi var 16 pers där och hade det galet bra. hihi, slutar alltid i kaos när jag och michaela har hemmafester ;) anyway, adam och jag gick hela vägen hem till frennarp sedan. sen somnade vi stenhårt! lägger upp bilder från festen ikväll :)

ni får självklart fråga något om ni vill det, har lite bloggtorka för tillfället :) PUSSS


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0