SHE WOLF

2012-10-23 @ 23:56:48

hej på er! fick en fin liten kommentar om att jag borde uppdatera mer och PANG där kom motivationen fram! är så himla mycket roligare att skriva när man får lite respons :) hoppas allt är bra med er? jag har själv haft lite kaos i tillvaron så inget vidare att vara sara denna veckan som varit.. tänker inte gå in på detaljer mer än att jag fått en hemsk bröstsmärta som suttit i ett dygn nu, blir det inte värre så får jag gå till doktorn helt enkelt. man blir ju så nojjig så fort det gäller hjärtat och där omkring!

anyway. var på gekås igår med marie, sara och natta. blev en eftermiddagstripp och ni fick mig att må så bra! behövde verkligen komma iväg lite :) sen vill jag även tacka jimmy och michaela för att ni är bäst i världen.

imorgon blir det en massa plugg eftersom jag inte tagit tag i det för 5 öre de senaste dagarna.

PUSS OCH GOD NATT
/ love sara


Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Ååh, vad roligt att du uppdaterar mer, tack! Är västen från Gekås? Sjukt snygg i vilket fall! :)

Tänkte bara höra om du fortfarande tränar något på Actic (simhallsbadet) eller om du har slutat där? Vilka träningspass tycker du om att gå på? :) Jag funderar på att börja där och vill veta ifall det är bra eller inte. Vore roligt att se dig där någon gång med ifall jag börjar där :)

2012-10-24 @ 11:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0