ALWAYS LOVE

2012-09-16 @ 21:20:00
 
Hej på er fina!

Jag är helt uppe i varv och känner mig stressad över alla småsaker som ska fixas. Word, passerkort, CSN, Swedbank, mammas telefon, köpa bodylotion och andra småsaker, plugga.. u name it. Det är inga svåra grejer i sig men när allt samlas på hög då jäklar haha.

Anyway, Emelie och Arbana har varit hemma i helgen och jag har träffat båda två :) Emelie har varit hemma i en vecka i och för sig, och vi fikat och massa mys hemma hos henne och hennes familj. Vi ordnade en babyshower och överraskade henne ordentligt hihi. Det är hon värd, pinglan :)

Har även varit med min underbara pojkvän, som sov här i natt och igår natt. Haha, vi hade sjukt kul i natt när jag hade kommit hem från Emelie och han från krogen. Sen har vi tagit det lugnt idag och myst med film & god mat :)

Har bara en lektion imorgon så sen jäklar är det stan och även träning som gäller :)
Kommer lite bilder i ett inlägg alldeles strax förresten, ska bara få in dem på datorn först!

LOVE S
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0