BECAUSE YOU HAD A BAD DAY

2012-09-24 @ 19:54:56
 
Hej bloggen och alla fina som läser. Är väl inte på världens humör eftersom vi har seminarie imorgon med och det inte känns lika säkert som det vi hade idag. Orkar inte plugga för jag har ont i huvudet så det har inte gått in mycket idag alltså.

Efter skolan var mamma & jag i stan för en lunch på Hello. Sen gick vi runt i affärer för att leta skor till henne och nya byxor till mig. Hittade ett par svarta byxor på Vero Moda för 299 kr, VADÅ ekonomiskt och underbart bra för att vara mig?! Är bara tvungen att ge mig själv lite cred för så billiga byxor har jag minsann inte ägt på år haha.

Snart börjar X-factor och då skiter jag i plugget, ska bli skönt att bara ligga i soffan och gosa :)
 




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0