DAGENS

2012-09-06 @ 22:16:00

idag har det varit full rulle i skolan igen. det känns fortfarande bra men idag var lektionerna typ lite flummiga haha. tycker faktiskt om att läsa i böckerna för de intresserar mig, så det är ju en bra sak iallafall!

har varit på harry's ikväll med malin & michaela för en sista måltid. haha låter som värsta jesusberättelsen! malin flyttar till USA på söndag och jag kommer sakna henne väldigt mycket eftersom hon är en av mina närmsta vänner. åh pinglan, du kommer få det toppenbra och jag håller mina tummar och tår för att du kommer ha the time of your life <3


är dödstrött redan nu och det får bli sängen snart, ligger redan i den och kollar vänner så att somna blir nog inga större problem. svarar på frågor imorgon om jag hinner!

LOVE / S


här har ni bild på den nya blusen med :) kommer från Pulz.




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0