DANSA KAOSA

2012-09-02 @ 22:42:24
 
HEJ.
 
Känner för att skriva av mig lite ikväll, har hänt så grymt mycket på så kort tid.

1. Kos med mina fina tjejer. UNDERBAR resa och bilder kommer!
2. Tillbaks till skolbänken igen på tisdag. Kommer bli hm.. intressant.
3. Har haft världens grymmaste nollning med bästa klassen. SJUUUK(T) BRA!
4. Saknar jobbet lite, känns helknäppt att inte gå till jobbet som man brukar.
5. Haft på återseende-fest för en av mina närmsta vänner, Malin, som flyttar till USA om 1 vecka.
6. Min bästa vän bor inte längre vägg-i-vägg med mig, tack för alla dessa åren med världens bästa granne <3
 
Det var nog alles, vet inte riktigt om ni vill att jag ska berätta något men kommentera isåfall så svarar jag :)
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Catarina

Mer bilder tack! :)
Och skriv mer om träning tycker jag, om du nu tränar längre vill säga ;)

Kram

Svar: Absolut! Det är lite mycket som händer omkring mig just nu så träningen tar lite stryk, dessutom är jag halvsjuk nu med, skulle tränat men fick förbannat nog skippa den. Men ska vara tillbaka inom en vecka har jag bestämt mig för! :D
justloveyou.blogg.se

2012-09-03 @ 12:04:34
Postat av: michaela

åh sakna världens bästa granne och vän vägg-i-vägg! du är bäst! <3

Svar: ja det är hemskt att bo här borta själv nu :O USCH FY BLÄ <3
justloveyou.blogg.se

2012-09-03 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0