GOOOOOS !

2012-09-23 @ 00:29:07

 
har haft en massa gos med fröken carlsson ikväll. först åkte jag & hämtade henne och vi stack till Hemmakväll för att hyra film. vi hyrde filmen "älska mig igen" eller "the vow" som den heter på engelska. det var en sjukt fin film, och eftersom jag inte är så jättemycket för snyftfilmer var denna ännu bättre än ps. i love you och de där :) dessutom var ju channing tatum huvudrollen och han är ju förjävla snygg. sen började vi kolla på avatar, o så ångra vi oss och satte på en beck-film istället!

nu sitter jag här, trött som jagvetintevad och ska sova när som. usch önskar att babe sov här i natt med men man kan inte alltid få som man vill. får se om jag läser lite i min etikbok innan jag somnar, det behövs om man säger så haha!

svar på frågor:

jackan kommer från gina tricot & det gör väskan med.

ja mina jeans är för stora, vissa är på tok för stora medan andra funkar att ha men jag gillar inte hur de sitter. vill att de ska sitta tight så det inte blir slappt i knäna och vid rumpan osv. så jag antar väl att jag blivit mindre, men jag har inte varit jätteduktig på att träna på sistone. blir mitt tredje träningspass för veckan imorgon iallafall så jag börjar komma igång :)

LOVE / S


Fotspår ♥
Postat av: michaela

massa mys!! <3

2012-09-23 @ 00:47:05
Postat av: Rebecca

Vad ska du träna för något idag? :)

2012-09-23 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0