FLO RIDA - I CRY

2012-09-09 @ 23:58:00


yepp, idag åkte hon.
finner inga ord för hur tomt det kommer bli.
men det kommer gå fort & snart ses vi igen <3

sammanfattning av helgen kommer här.

fredag: skola och sen stack jag hem till adam och överraskade honom.
lagade mat och fixade lite annat medans han var på träningen så det var mys :)

lördag: var hemma hela dagen och på kvällen åkte vi till adams farfar som fyller år!
sen var det bara vidare till nästa fest för maria och efter det blev det utgång.
har saknat mina kära jobbarkompisar så det var en trevlig fest :) vi hamnade på bond (!?)
har aldrig skrattat så mycket på ett dansgolv i hela mitt liv kan jag ju säga hahaha.
sen sov jag hemma hos jennifer som jag mötte upp efter bond. tack hjärtat :)

idag har jag försökt plugga men det har gått käpprätt åt helvete om man kan säga så.
har haft huvudvärk för 5e dagen i rad och sen kom tröttheten när jag väl blivit av med den.
imorgon ska jag förhoppningsvis träna!! kommer må så jäkla bra efteråt, längtar :)

men nog om det, jag får skriva & svara på frågor imorgon, har som sagt inte mått bra idag!

LOVE / S


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0