HÖSTNYTT SOM FRÄSCHAR UPP

2012-09-22 @ 16:38:00

är helt kär i min nya väska och underkläder. blev så himla glad eftersom jag kom över allt hyfsat billigt med! som student är det inte det lättaste att spara pengar eller få in pengar. har åtminstone sålt ett par jeans och min körkortsbok så jag har inte gått back. hemskt bara att jag inte har stillat mitt shoppingsug. behöver dessutom jeans eftersom inga av mina passar typ!



 
 

Fotspår ♥
Postat av: Sanna

Vart kommer väskan ifrån? Sjukt snygg!
Har du gått ner så mkt i vikt att dina jeans inte passar längre?! Du ser smalare ut iaf! :)

Svar: Den kommer från Gina Tricot.Har ingen aning, men byxorna sitter ju slappare så något har väl hänt :)
justloveyou.blogg.se

2012-09-22 @ 23:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0