I ANSWER

2012-09-10 @ 18:06:20
 
 
Hannah

Tycker du är duktig på att lägga upp bilder men är alltid roligt med mer outfitbilder och träningsbilder :) Jag tycker också om när du skriver om träning, antar att det är för att det är så trendigt med träning nu för tiden ;) Sedan hade jag tyckt det var roligt om du skriver mer om utbildningen :) Har förstått att det är sjuksköterska du pluggar till men berätta gärna mer. Hur går det? Har du tänkt flytta till egen lägenhet nu? Etc. Tack :)


svar; jättekul att du kommenterar vad du tycker :) jag tycker om att lägga upp outfitbilder & ibland träningsbilder så det blir inget svårt att förbättra! först skrev jag om träning för min egen skull för att hålla koll på vad jag gör och när jag gör det. men sen fick jag en jäkla massa kommentarer om träning så nu är det mer för er skull än för min egen haha ;) ett inlägg om min träning idag kommer senare.

jag pluggar till sjuksköterska och än så länge trivs jag väldigt bra! nollningen var en av de roligaste händelserna i mitt liv så ångrar verkligen inte att jag var med på den :) det är stor skillnad på högskola och gymnasie, mycket mer självdisciplin krävs och det jag tycker är jobbigt är att nu i början vet man inte riktigt vad man ska kunna och inte. det är ju så himla mycket och långa kapitel i böckerna jag läser just nu så jag blir lite smått tokig haha. men det är bättre att läsa för mycket än för lite - så resonerar jag iallafall. jag älskar att ta hand om människor och jag skulle aldrig kunna tänka mig ett arbete utan kontakt med människor, därför valde jag att läsa till sjuksköterska. kanske får för mig att läsa vidare till ambulans, distrikt eller liknande. vi får se!

jag står i kö för lägenhet och söker för fullt, men har tagit en liten paus nu precis när jag börjat plugga. hinner inte riktigt sitta och kolla på nätet eftersom jag pluggar istället. det är dock inte lätt att hitta lägenhet, så så fort jag hittar en jag trivs i tar jag den på momangen!

hoppas svaren duger någorlunda :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0