I WANNA DANCE

2012-09-23 @ 13:52:56
 
hej! sitter och pluggar men tänkte slänga upp ett litet inlägg och säga att jag är trött på att plugga för jag vet inte hur mycket man ska kunna av allt. man hade ju lätt kunnat läsa hela boken eftersom allt går in i vartannat.

anyway, ska iväg på ett danspass i eftermiddag. ska testa actic flygstaden eftersom jag tydligen kan träna där med eftersom jag har ett maxkort! blir Z! latin jam och det är så sjukt kul, hoppas det är lika bra på flygstaden bara :)
 
 
 

Fotspår ♥
Postat av: Rebecca

Hur var passet på flygstaden? Förresten, går du mest på danspass när du tränar på gym eller går du på andra pass med? :) Tycker att det verkar vara mest dans så undrar bara! :)
Sen eftersom du inte kan ha dina jeans längre undrar jag vilka strl det är på dem? O vilken strl har du nu? Tänkte att du kanske skulle vilja sälja några :)

Svar: Passet var jättebra, det var samma instruktör som på Actic i stan. Går mest på danspass för de ger så sjukt mycket mer för mig än tråkiga styrkepass och spinning, bokstavligen hatar de passen. man svettas mycket mer på ett danspass enligt mig eftersom det är både kondition och styrka i ett :) jag ska kolla över min garderob snart, har gett bort de flesta jeansen jag inte kan ha längre inom släkten :) köpte ett par nya idag och det kändes underbart att ha ett par nya byxor som sitter tight!
justloveyou.blogg.se

2012-09-23 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0