IMORGON BÖRJAR ALLVARET

2012-09-03 @ 23:13:23


individuella studier idag, japp vart tog tiden till dem vägen?

lunch med mamma, hämta böcker på högskolan, fika i michaelas fina lägenhet, fotboll på örjan, mys med baby.. ooops det var den dagen och kvällen det.

mer bilder var det någon som ville ha :) på vadå? tack, kul med tips på vad ni vill se!

LOVE / S


Fotspår ♥
Postat av: maria

Gumman dåå, man ska ju plugga när det är individuella studier inte hitta på annat ;) haha ne skoja bara :D<3

Svar: haha men det blev liksom inte riktigt som jag hade tänkt mig där ;) hämtade åtminstone böckerna så de var klara haha :D <3
justloveyou.blogg.se

2012-09-04 @ 10:19:34
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: Hannah

Tycker du är duktig på att lägga upp bilder men är alltid roligt med mer outfitbilder och träningsbilder :) Jag tycker också om när du skriver om träning, antar att det är för att det är så trendigt med träning nu för tiden ;) Sedan hade jag tyckt det var roligt om du skriver mer om utbildningen :) Har förstått att det är sjuksköterska du pluggar till men berätta gärna mer. Hur går det? Har du tänkt flytta till egen lägenhet nu? Etc. Tack :)

2012-09-06 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0