KONDITIONSTRÄNING

2012-09-11 @ 07:31:26
 
i och med att jag har varit sjuk och varit bortrest och nollats och börjat skolan så har träningen blivit väldigt lidande om man säger så. fast vi simmade faktiskt ganska långt i havet när vi var på Kos och sen gick vi tillbaka ;) så där blev det iallafall lite träning haha.

men igår började jag lite lugnt med att både powerwalka och springa. jag satte inga speciella intervaller utan körde på så det kändes bra för kroppen. varje gång jag tänkte att jag skulle sluta springa så tänkte jag "liiite till" och efter det började jag gå igen. man ska inte sluta precis när det blir jobbigt för det är då det händer något :)

som sagt blev det totalt 64 minuter och det kändes som en bra uppvärmning inför alla träningspass framöver.


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0