MY DAY

2012-09-17 @ 21:36:39

skola. stan med bästis. fixat tvåmiljonersaker. träna. duscha. äta. fixa word på datorn. plugga.

ja det har varit en aktiv och händelserik dag må jag säga. och ÄNTLIGEN kan jag bocka av en massa saker på min to-do-list! det är en helt underbar känsla om man säger så :) när jag var i stan köpte jag ny body lotion eftersom jag äntligen lyckats ta slut på alla olika jag haft här hemma haha! letade länge och noga tillsammans med michaela och vi båda kom överens om att denna "cocoa" från body shop är mig till 100%. tycker att det finns andra som är jättegoda men det är inte jag, och jag tycker det är JÄTTEJOBBIGT att gå runt och känna att man inte luktar som sig själv haha. sen tipsade my mig om att köpa Veet's nya bodylotion. den ska tydligen behålla den nyrakade känslan längre och även på lång sikt minimera hårväxten på benen (?) om jag inte minns helt fel. ska testa den och se ifall den är något att ha!

dagens träning blev hemma och det kändes satans skönt när det väl var gjort. 40 mins intervall på crossen och sen styrketräning för hela kroppen, awesome. hade lite svårt med motivationen för att stå på crossen ett tag och jag tänkte bara ge er ett litet tips. sätt ut små mål på vägen! jag satte ut mål på 5 minuter. jag trampade baklänges i 5 minuter, sen lätt jag bara benen jobba extra mycket i 5 minuter, och sen körde jag vanligt och om igen. helt sjukt bra för känns det inte allt lika tjatigt längre! :)
 



Fotspår ♥
Postat av: My

Vad tyckte du om den? Funkar den? (:

Svar: haha jag har blivit lite lat.. så smörjer mig för sällan för att den ska hinna verka och göra någon effekt ;( jag SKA försöka bli bättre haha! (:
justloveyou.blogg.se

2012-09-30 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0