PACKING MY BAGS

2012-09-28 @ 10:27:59



hej på er! gillar inte att mitt internet på mobilen är segt, då kan jag inte ladda upp blogginlägg på mobilen med bilder, så nu fick ni nöja er med en bild som det varit de senaste dagarna.

igår var jag först i skolan, dags att börja case # 2 och det blir skoj att börja på något nytt!
efter det mötte jag upp marie i stan och vi tog en lunch på robbans :) sen växlade vi pengar & lite annat inför resan.
sjukt att jag inte har varit ute i god tid som jag brukar vara! antar att det är skolan som tagit upp lite tid av mig.
adam hämtade sedan upp mig i stan för vi skulle åka och hämta hans bil :) yepp, baby har köpt bil! <3
sen var jag hemma en snabbis och bytte om för att bege mig till actic med michaela för ett afropass. lovely!
och sen hann jag bara kasta mig in i duschen innan adam kom hit och vi lagade mat och kollade på vänner :)

fick en hel del gjort igår med andra ord.
NU ska jag fortsätta packa! känns som att jag inte kommer någon vart..

LOVE / S

Fotspår ♥
Postat av: Helena

Vart ska du resa? Du var väl nyligen utomlands? :)

2012-09-28 @ 11:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0