BAD UPDATE

2014-06-27 @ 16:46:58

 
Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen här! Har tagit en massa bilder och gjort en massa kul, dock had bloggen hamnat lite åt sidan.. Och just nu ligger jag sjuk med all tid i världen att skriva. 

Jag började på nya jobbet, dvs sjukhuset för tre veckor sedan och det känns superbra! Har väl varit därför jag inte riktigt haft tid till bloggen heller, mycket nytt som snurrar i skallen. 

Köpte "klänningen" på bilden igår i stan, tokälskar den! Perfekt att ha till ett par boots eller sneakers, fixat hår och snygga smycken :) 

Lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera! Fick en kommentar om mer bilder från Turkiet och magövningar, det kommer så fort jag är frisk och har tid med gymmet. 

Love / S

Fotspår ♥
Postat av: Filippa

Var har du köpt klänningen? :) O vart är den vita, skira klänningen ifrån som du har på en bild lite längre ner? :)

Svar: Den kommer från Vero Moda och den andra kommer från BikBok :)
justloveyou.blogg.se

2014-06-30 @ 20:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0