BÖRJAR PÅ NY KULA

2014-03-03 @ 21:10:00
 
Hej bloggen. På sistone har jag insett hur jävla mycket jag har saknat att skriva och posta outfitbilder. löjligt men sant. så här är jag nu, tillbaka på min gamla blogg eftersom jag inte vill ha en ny, skapade en för ett tag sedan men glömde vad den hette så det var ju ingen bra idé.. 
 
Hur som helst har det hänt en del sedan jag senast skrev, så om det är någon som undrar är det bara att fråga!
Det som är aktuellt är väl att jag har har bott i min egna lägenhet sedan i juli, har just nu min andra praktik på sjukhuset och har klippt lugg. woop. Annars är det så att jag hade en superbra dag i Helsingborg på Väla och Ikea med mina brudar i fredags och resten av helgen spenderade jag i Göteborg med älskling och hans syskon & respektive :) Vi var på RAW comedy club vilket var sjuukt roligt! Blev även en hel del shopping, bland annat den rosa stickade tröjan på bilden nedan. 
 
PUSS
 




 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0