RAINY DAY

2014-05-07 @ 15:01:17


Hej allihop! Kom precis hem från skolan, jennifer körde mig både dit och hem som tur var för just nu ösregnar det.. Vilken tråkig onsdag som bjuder på trist väder, man vill ju bara ligga inne i sängen och mysa! Hade varit hur bra som helst om jag inte hade bestämt med adam att vi ska träna, haha! Om jag inte gör det får jag ångest, men samtidigt har jag verkligen ingen lust alls att sätta foten utanför dörren :) Vi får väl se vad som händer haha.


För ett år sedan, mja man kanske skulle få tillbaka lite mer av den vältränade magen! Magrutorna finns där, men inte riktigt lika tydligt som då :)

LOVE / S 



Fotspår ♥
Postat av: Marielle

Kom gärna med tips på bra magövningar för att få en platt och fin mage! :)

Svar: Det kommer så fort jag är frisk nog att dra till gymmet! :)
justloveyou.blogg.se

2014-05-23 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0