SOLIG DAG

2014-05-20 @ 22:39:50

Hej! 

Det har varit en låång dag idag. Började med att vakna upp med älskling. Sedan skulle jag iväg till skolan kl 8 för grupparbete. Vi var himla effektiva så var klara redan kvart över 9 :) På vägen hem handlade jag lite och sedan cyklade jag hem till mamma för att umgås med henne hela dagen. Vi låg och solade tillsammans med Beckis, huuur skönt som helst! Gav mig även ut på en löprunda på 4,7 km i värmen, herregud vad svettigt det var! Det är skönt att svettas i värmen men det är bara för jobbigt att springa när det är varmt.. Sedan cyklade jag hem och åt lite sallad. Så totalt cyklade jag 1,8 mil idag. Men inte nog med dagens motion skulle jag tvunget ut på en pw med michaela på kvällskvisten haha! Blev 4 km så det har varit en hel del för mina ben idag. Nu ska jag sova, lär somna ganska snabbt ;) 

LOVE / S

 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0