ATT MÅ BRA

2011-12-14 @ 20:30:55

Postat av: Amanda

Jätteskoj!
Kan du inte göra ett inlägg där du skriver lite om vilka hygienprodukter du använder? Tänker då på schampoo/balsam, hårspray och andra hårprodukter, hudprodukter, parfym, smink och liknande :)

sv; självklart kan jag göra det. älskar hårprodukter och sånt så det hade bara varit kul! har dock redan lagt upp några bilder på mitt favoritsmink och även skrivit hur jag sminkar mig. länken till det inlägget hittar du nedan :)

http://justloveyou.blogg.se/2011/november/utkast-nov-27-2011.html


Postat av: Sanna

Tack för att du svarade, gullig du är! :D

Jag är några år yngre än dig och bor i samma stad. Känner säkert precis som många andra kravet på att vara så snygg och smal som möjligt. Tycker som sagt att du är väldigt snygg och ser väl upp till dig lite antar jag :)
Hade varit skoj om du skrev typ träningsschema för en vecka, exakt vad du tränar (alltså hur länge du springer, hur många repetitioner du gör på de olika maskinerna osv.) o typ matdagbok eller något, hade uppskattas av mig! :)
Men tack för svaret och fortsätt gärna med outfitbilder och liknande, alltid skoj att få inspiration! :)


sv; vad snällt av dig :) jag kan absolut lägga upp träningsschema, men matdagbok är inget som hade hjälpt dig haha. jag äter som sagt ibland hur onyttigt som helst och bara nyttigt när jag känner för det. jag är ingen människa som kan hålla planerna till 100% utan det blir alltid något jag inte följer. sen måste jag säga att det är hemskt att så många har det kravet på sig som du har, tycker inte att du ska försöka äta på ett speciellt sätt t ex. det räcker att bara träna och att hålla igen med godis på vardagarna?

sen vill jag bara säga att det är inte snyggt att vara pinnsmal, det är mycket finare att vara normal och se frisk ut! om du/ni tittar på dessa bilderna nedan och sedan får höra att jag tyckte att jag var TJOCK på dessa så kan ni ju fatta hur många det är som har komplex över sin kropp fastän de inte behöver ha det. jag menar, jag har aldrig haft anorexi eller något men det finns ju tankar hos nästan alla som går åt det hållet. jag minns det som det var igår, tyckte att jag var mycket större än alla andra bara för att jag är kort. då upplevs man som bredare fastän man inte är det. så jag vill bara säga att det är OK att vara mån om sin kropp till en viss del, det får inte gå till överdrift. träna och må bra, skit i resten!






Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0