FRÅGOR OCH SVAR

2011-09-25 @ 12:21:21

Vet du vart man kan köpa snygga mysiga stickade tröjor?
Samt maxi kjol i Halmstad?
Tacksam för svar!:)

sv: om du inte vill slänga mycket pengar så är ju alltid H&M, Gina Tricot och Vila affärer som alltid får in en massa stickat till hösten. Cassels har ju också märket Vila och annat så även det är ett tips! Annars kan jag rekommendera MQ som alltid har snygga stickade tröjor och att du kanske kollar Monki, Store, Nicco och Soda :) Maxikjol är jag nog lite sämre på eftersom jag inte själv kollar efter kjolar haha. Men H&M, Monki och Gina Tricot låter som säkra kort vad det gäller maxikjolar iallafall. Lycka till med letandet! :)


Anonym om NYHETER FRÅN AJ LAJK:
Vart har du köpt det? Ap snyggt!

sv: Både blusen och mobilväskan kommer från Store. Tusen tack!



Lisa om NYHETER FRÅN AJ LAJK:
Skitsnyggt! Vart har du köpt det?
Vet du något ställe där man man köpa "pösiga" gröna byxor i halmstad eller på någon Internet sida?
Tacksam för svar:)
Kram

sv: tack så mycket! skrev ovan vart det kommer ifrån.
MQ har haft mycket gröna "pösiga" byxor och det har nog de flesta affärerna här i hstd om jag tänker efter. Har dock sett att de fått in många sådana byxor fast bruna nu istället, grymt snyggt till hösten! Annars gillar jag Nelly.com om man ska handla på nätet och de har ju det mesta :) 


jätteroligt att ni kommenterar, fortsätt med det! =) Hoppas ni nöjer er med svaren ni fick.
ett tips är annars att ta sig en tur till London. deras shopping är GRYM!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0