I ANSWER

2012-04-28 @ 16:56:16

Något är skumt med min blogg så jag har inte sett att jag fått några kommentarer på typ 1,5 vecka. Sjukt skumt! Men här hittade jag några iallafall som jag svarar på nu direkt :)

Linnea
om DAGENS OUTFIT:
Du har grymt snygg kropp! Hur gör du!? Jag tränar hårt men ser inga resultat :/ du har även grym klädstil! Vad kommer du ha på dig mest i sommar?:)

sv; Tack så jättemycket! Jag tränar, har inte blivit allt för ofta den senaste tiden eftersom jag varit sjuk i både det ena och det andra. Rekommenderar att gå på gymmet 2 gånger i veckan och pass två gånger i veckan, då borde du få resultat iallafall! :) Kombinera det med att ta bort några av de onyttiga sakerna i din vardag så kommer du känna skillnad. Ge det lite tid, det kommer inte synas direkt. Åh tack! I sommar blir det mycket klänningar, boots, jeansshorts och tunikor. Men även höga klackar på sommarkvällarna :) Lustigt att jag idag stod och provade några av mina favvoplagg som jag längtar efter att få använda!

Anonym om CLOTHING:
Åå vad har du köpt den kjol och vad kostar den? Riktigt snygg :)

sv; tack, den kommer från Soda och kostar från början 799 kr. Köpte den för 200 på rea :)

Sanna om TRÄNING:
Hur långt/länge sprang/gick du? :)

sv; Hm, minns tyvärr inte när detta var eftersom jag varit ute en del rundor men åtminstone 40 mins!

Sanna om UPDATE OM LIVET:
Skickade en kommentar för nån timme sen men verkar inte som den kommit fram...
tycker iaf du ska skriva mer om träning och hälsa, typ träningsschema, matdagbok, före och efter bilder och så :) och outfitbilder! :) sen lite tips om hur man gör en blogg snygg och får läsare och sådär. funderar på att skaffa en själv så vore bra med lite tips! :)

Sanna om UPDATE OM LIVET:
tycker du ska skriva mer om träning och hälsa för det tycker jag är roligast att läsa om! vore roligt med inlägg med träningsschema över en vecka och typ matdagbok/tips eller liknande och typ före/efterbilder om du fattar :) Och outfitbilder är alltid skoj med :) aja tror du vet vad jag tycker vid det här laget men du bad ju om tips så jag skrev igen hihi ;)
förresten, tycker du jag ska skaffa blogg med och skriva? hade du läst den? :) tycker det är onödigt att ha en blogg om ingen läser liksom. lite tips om hur man får fler läsare till en blogg vore också roligt :)

sv; kommer fortsätta skriva vad jag tränar och lägga upp outfitbilder på träningskläderna och så, men matdagbok och sånt där är inget för mig haha. Äter vad jag känner för just då, ibland är det nyttigt och någon gång är jag jättesugen på något onyttigt. Tack för att du kommenterade :)
Ja, det tycker jag absolut. Hade gärna läst den och sett om den var intressant! Har inga vidare tips, man måste helt enkelt uppdatera om intressanta saker och då fastnar folk vid ens blogg. Du kan ju alltid länka den via facebook så får du nog en hel del klick ;)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0