I ANSWER

2012-06-20 @ 22:19:18
 
Alexandra Om: SVAR ANGÅENDE TRÄNING
Hur ofta tränar du på gym och hur ofta är du ute och springer?
 
svar: Det är tyvärr olika från vecka till vecka beroende på hur mycket och vilka tider jag jobbar. Har varit ute varje dag hittills denna veckan och det känns underbart! Kommer inte att kunna träna förrän på söndag som det ser ut nu men 4 gånger denna veckan är jag nöjd med.
 
Anonym Om: LITEN UPDATE
Kan du inte visa vilken klänning du ska ha?:)
 
svar: Det kommer på midsommarafton, men det är en klänning jag haft förut iallafall :)
 
Anonym Om: CLOTHES
Vart kommer de ifrån?:) vet du vart de mer säljer one teaspoon shorts? Ska snart åka till gbg.. Vilka affärer är ett måste att besöka?:)

svar: De kommer från BikBok :) hm, jag köpte en stickad one teaspoon tröja på Väla inne på SOLO har jag för mig. Kan hända att den butiken finns i Gbg. Annars är Fiorucci och Chelsea ett måste! Finns en annan affär med som har helt underbara kläder men minns inte namnet på den tyvärr.
 
 
 
 

Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0